• fi
  • en
  • Raklilla vahva brändi ja maine hyvällä tasolla

    Rakli koetaan asiantuntevana, vastuullisena ja yhteistyökykyisenä toimijana, jonka brändi on vahva. Seitsemättä kertaa toteutetun mainetutkimuksen mukaan Raklin maine on edellisvuosien tapaan pysynyt hyvällä tasolla.

    Raklin maine on vakaa ja pysynyt lähes täsmälleen samalla tasolla kuin vuoden 2021 tutkimuksessa. Erityisesti Rakli nähdään asiantuntevana, yhteistyökykyisenä ja vastuullisena toimijana ja yhtenä kiinteistö- ja rakentamisalan merkittävimmistä järjestöistä.

    ”Se, että sidosryhmämme näkevät meidät vakaana toimijana, jonka asiantuntemukseen voi luottaa, on todella merkityksellistä. Kiitos myös sidosryhmillemme, joiden kanssa saamme tehdä töitä rakennetun ympäristön kehittämiseksi”, toteaa Raklin toimitusjohtaja Jyrki Laurikainen.

    Raklin viestintäkanavista tärkeimpiä olivat vastaajille Raklin viikoittainen uutiskooste, tilaisuudet ja tapahtumat sekä henkilökohtaiset kontaktit, joiden vaikuttavuus koetaan olevan hyvällä tasolla.

    Tutkimukseen vastanneiden kesken on arvottu lahjakortit, ja voittajiin on oltu yhteydessä. Lämmin kiitos vastaajille!

    Lue lisää uutisiamme