• fi
  • en
  • REKRY: Toimistoassistentti

    RAKLI on vaikuttavin ja laajin kiinteistöomistajien ja rakennuttajien järjestö. Valvomme jäsentemme etua, osallistumme yhteiskunnalliseen keskusteluun sekä teemme työtä kestävän elinympäristön puolesta. 

    Etsimme nyt 16 hengen toimistoomme aikaansaavaa ja ammattitaitoista  

    TOIMISTOASSISTENTTIA 

    Yksi RAKLIn päätehtävistä on tuoda jäseniämme yhteen ja luoda mahdollisuuksia verkostoitumiseen, joten vieraiden vastaanottaminen, kokoustarjoilut sekä tilaisuuksien järjestelyissä avustaminen ovat keskeinen osa toimistoassistentin työtä. Pääsääntöisesti vastaat siis siitä, että hommat luistavat toimistoaikana klo 8–16. Työ on hyvin sosiaalista, joten nautit asiakaspalvelusta ja luot hyvää henkeä koko toimistoon.  

    Lisäksi tehtäviisi kuuluu yhdistys- ja taloushallintoa, kuten osto- ja jäsenlaskutusta, jäsentietorekisterin ylläpitoa sekä toimistopalveluiden pyörittämistä. Työn hoitaminen vaatii myös hyviä tietoteknisiä valmiuksia, kuten Teamsin ja MS Office –ohjelmien, erityisesti Excelin, hallintaa.  

    Olet aikaansaava, tartut oma-aloitteisesti toimeen ja pidät langat käsissäsi myös kiireen keskellä. Sopeudut helposti ja joustavasti erilaisiin tilanteisiin, innostut uuden oppimisesta ja nautit yhteistyön tekemisestä. Tärkeitä työparejasi ovat johdon sihteeri sekä asiamiestoimintojemme vetäjät. 

    Työkavereiksesi saat mukavan, osaavan ja tiiviin porukan Helsingin ytimessä. Jos työtehtävä kuulostaa juuri sinulta ja haluat olla tärkeä osa RAKLIn toimistoa, lähetä hakemuksesi palkkatoiveen ja cv:n kera osoitteeseen jyrki.laurikainen(at)rakli.fi viimeistään 4.5.2021. Työ alkaa sopimuksen mukaan. 

    Lisätietoja: 
    Jyrki Laurikainen, toimitusjohtaja, puh. 040 844 2573 

    RAKLI kokoaa yhteen kiinteistöalan ja rakennuttamisen vastuulliset ammattilaiset. Jäsenemme ovat asuntojen, toimitilojen ja infrastruktuurin omistajia, rakennuttajia ja käyttäjiä tai näiden ammattimaisia edustajia. Yhdessä varmistamme, että Suomessa on tilaa hyvälle elämälle.